ADANA FEKE İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

İlçemize Atanan Sözleşmeli Öğretmenlerin Dikkatine

İlçemize Atanan Sözleşmeli Öğretmenlerin Dikkatine

Atamaların Duyurulması ve Tebligat ile Göreve Başlama

1. Bilgisayar ortamında gerçekleştirilen atama sonuçları, Bakanlığın

http://personel.meb.gov.tr internet adresinden duyurulacaktır.

2. Atama kararnameleri, il millî eğitim müdürlüklerine elektronik ortamda

gönderilecektir. Ataması yapılanların başvuruda belirttikleri elektronik posta adreslerine 7201

sayılı Tebligat Kanununa göre elektronik ortamda tebligat yapılacaktır. Elektronik posta

adresinin hatalı veya eksik olması ya da aktif olmaması durumunda oluşacak hukuki

sonuçlardan adaylar sorumlu olacaktır.

3. Sözleşmeli öğretmen olarak ataması yapılanlardan göreve başlama işlemi

esnasında aşağıdaki belgeler istenecektir:

3.1. Bu duyuruda başvuru esnasında isteneceği belirtilen belgeler,

3.2. Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet),

3.3. Mal bildirimi (il millî eğitim müdürlüklerinden temin edilecektir),

3.4. Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneği,

3.5. Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz

edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi.

3.6. Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu

olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu.

4. Ataması yapılanlar, bu bölümün “11.3.” maddesinde belirtilen belgeler ile birlikte

atandıkları il millî eğitim müdürlüklerine başvurarak göreve başlama talebinde bulunacaktır.

İstenilen belgeleri tam olarak ibraz edenler, güvenlik soruşturması sonuçlandıktan sonra

sözleşme yapılarak göreve başlatılacak; belgelerinde eksiklik görülenler ya da belgeleri eksik

olanlar göreve başlatılmayacaktır.

5. Güvenlik soruşturması sonuçlandıktan sonra tebligatı beklemeksizin göreve

başlamak isteyen öğretmen adayları, atandıkları il millî eğitim müdürlüklerine istenilen

belgelerle başvurmak suretiyle göreve başlayabilecektir.

6. Elektronik Başvuru Formundaki beyanları ile ibraz ettikleri belgeler il millî

müdürlüklerince değerlendirilecek, göreve başlatılmasına engel hali bulunmayanlar göreve

başlatılacak; göreve başlatılmasında tereddüde düşülenler ise değerlendirilmek üzere Personel

Genel Müdürlüğü Öğretmen Atama Daire Başkanlığına bildirilecektir.

7. Sabıka sorgulama belgesinde “Adli sicil kaydı vardır” ibaresi bulunanlara ait

sabıka sorgulama belgesi ile buna ilişkin mahkeme kararı temin edilerek Personel Genel

Müdürlüğü Öğretmen Atama Daire Başkanlığına gönderilecektir. Bu adaylar hakkında

Bakanlığın vereceği karar doğrultusunda işlem yapılacaktır.

8. Başvurusunda sağlık durumu yönünden görev yapmasına engel bir durumu

olmadığını beyan etmekle birlikte, göreve başlama esnasında sağlık durumunun öğretmenlik

görevini yapmasına engel oluşturacağı hususunda tereddüt oluşan aday göreve başlatılmayıp;

adaydan, yurdun her bölgesinde ve iklim şartlarında öğretmenlik yapabileceğine ilişkin tam

teşekküllü bir hastaneden alacağı sağlık kurulu raporu istenecektir.

9. Atamaları kendilerine tebliğ edilenler, tebliğ tarihini izleyen 15 gün içinde göreve

başlayacaktır.

NOT: İlçemize atanan öğretmenlerin iş ve İşlemleri İl Milli Eğitim Müdürlüğümüz tarafından yürütülmektedir. 

İslam Mah. Ulus Cad. SGK Milli Eğitim Blok No 19/1 İç Kapı No 2 Feke/Adana - 0322 200 7000

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.